Subject: Põlva vallas Tilsi külas asuvate Äglimäe katastriüksuste detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks või arvamuse andmiseks
From: "Piia Roost" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 10:44:00 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Põlva Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument Põlva vallas Tilsi külas asuvate Äglimäe katastriüksuste
detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks või arvamuse andmiseks, mis
on registreeritud 25.09.2024, numbriga 7-1.2/24-62-2.

Dokumendiga saate tutvuda allolevalt lingilt:
<https://polvavv-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/piia_roost_polva_ee/Ep4P
pzJMbEpBgsww_40LbwoBe0oUromrf1iHAGUcE3JwYw?e=QOmPwJ>  Põlva vallas Tilsi
külas asuvate Äglimäe katastriüksuste detailplaneeringu esitamine
kooskõlastamiseks või arvamuse andmiseks

Lugupidamisega

Piia Roost

Teabespetsialist

Põlva Vallavalitsus

799 9470

[email-masked] <mailto:[email-masked]>